Zawartość koszyka

Koszyk jest pusty
Przejdź do koszyka

Podręczniki szkolne

Podręczniki akademickie

Kategorie

Podręczniki prawa

Biznes/Podręczniki

Bestsellery

Płatności






Znak akceptacji PayPal

Facebook. Oblicza i dylematy

Facebook. Oblicza i dylematy
Jan Krefta, Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Liczba stron: 138, Oprawa: miękka, Nr katalogowy: 1894262, Czas dostawy: 24h
Cena detaliczna: 39,90 zł
Twoja cena: 38,62 zł (rabat: 3%)
do koszyka
Poleć znajomym:

Opis: Facebook. Oblicza i dylematy
Facebook. Oblicza i dylematy to książka o imperium przyjaciół czyniącym świat lepszym, platformie łączącej ludzi, ale i nietransparentnej korporacji wykorzystującej pracę dwóch miliardów użytkowników w biznesowych celach.
Traktujemy Facebook jako wielowymiarowy fenomen, komunikacyjną platformę relacji, prawdziwych i fałszywych społeczności, korporację wykorzystującą monopolistyczną pozycję, demiurga relacji z tradycyjnymi mediami i naturalne środowisko polskich millenialsów. Jest on organizacją atrofii różnic między ludźmi i nieludźmi, a także platformą rozpatrywaną w kategoriach procesowego algorytmu, mediatora relacji międzyludzkich, agregacji wiedzy (także fałszywej, nazywanej modnie postprawdą) i układów odniesienia, które mogą być systemami wartości relacji ludzi i algorytmu dalekiego od doskonałości, nieskutecznego choćby w konfrontacji z farmami lajków. Facebook to lustro pozwalające użytkownikom odgrywać role, tworzyć własne biografie, serwis-dziennik prawdy i fikcji środowisko translacji wartości.

Ciekawe pozycje:

Anegdoty dziennikarskie

Anegdoty dziennikarskie

Mazur Maciej

Cena detaliczna: 34,90
Twoja cena: 32,50 zł (7% rabatu)
do koszyka

Szczegóły